Український серіал «Пес» став лідером глядацьких симпатій 1 вересня за чотирма ключовими аудиторіями

Прем’єра на ICTV пройшла з часткою 15,57 %

Вперше в історії українського телебачення національний детективний серіал став лідером телеперегляду.  Гостросюжетний серіал «Пес» здобув вражаючі результати — частку 15,57 %, рейтинг 4,77 % за аудиторією 18-54 50 тис.+, таким чином завоювавши абсолютну першість у слоті за добу та очоливши ТОП телепродуктів 1 вересня, закріпивши успіх також за трьома іншими ключовими аудиторіями: 14-49 50 тис.+, чоловіки 25-45 50 тис.+ та Universe.

Досягнення серіалу «Пес» у вечірньому праймі 1 вересня продовжив детективний екшн «Відділ 44», здобувши частку 12,06%. Цей серіал, як і «Пес», вироблений в Україні на замовлення телеканалу ICTV одним із лідерів національного ринку — компанією PRO TV.

У новому осінньому сезоні на каналі ICTV відбудеться масштабний запуск власного українського художнього телепродукту: вісім детективних прем’єр, вісім нових неймовірних історій і вісім сенсаційних розв’язок. Окрім серіалів «Пес» та «Відділ 44», 1 вересня стартували також докудрама за участі реальних правоохоронців «Слідчі» та містичний серіал «Код Костянтина». А уже згодом глядачі ICTV побачать на екранах ще чотири прем’єри: міську докудраму «Патруль Самооборона», психологічний серіал про бездоганного детектива, прикутого в силу обставин до інвалідного візка, «Ніконов і Ко», найочікуваніший та технологічно довершений детектив «Нюхач — 2», а також перший серіал про українську поліцію «Володимирська, 15».

 Телеканал вірить, що його успіх у глядачів надихне українські канали більш рішуче рухатися у розвитку національного виробництва.

Популярные статьи: